CATEVA APLICATII UTILE DACA LUCREZI IN REAL ESTATE

Fiind un technological geek, intotdeauna scormonesc dupa aplicatii sau tipsuri care sa imi faca viata mai utila(a se citi mai putin aglomerata). M-am gandit ca multi dintre voi ati beneficia de cele invatate si descoperite de mine in zona aceasta. Poate am mai mult timp liber ca altii, sau poate ca imi place mai mult sa citesc despre ce mai apare nou in lumea asta, a smartfoanelor si a tabletelor.

Daca nu v-a plictisit introducerea, sa trecem la treaba:



Prima aplicatie pe care o folosesc, ma rog nu e chiar o aplicatie, dar cut me some slack, este Calendarul Google. De ce o flolosesc? Pentru ca imi este foarte usor ca toate divaisurile(calculator, telefon, tableta) sa ma traga de maneca in momentul in care am setat o intalnire sau am de facut o vizionare, de pus un anunt, v-ati prins voi. E adevarat, este foarte utila si o agenda scrisa, the old fashioned way, dar aici ai o problema. Daca nu o deschizi, nu ai de unde sa stii ce ai de facut in ziua respectiva.
Un alt avantaj al lui Google Calendar este ca se sincronizeaza cu multe CRM-uri, si ca poate fi folosit atat pe iPhone, Android, Windows Phone, cat si pe calculator.
Ce imi mai place la el este ca iti poti coda pe culori ce ai de facut si aceste culori se pot vedea si pe telefon(daca ai Android). Eu folosesc galben pentru prospectare, verde pentru telefoanele pe care trebuie sa le dau, rosu pentru vizionari s.a.m.d.

 Aveti aici linkul aplicatiei pentru Android:
Pentru iOs nu exista, insa se sincronizeaza cu calendarul intern ai Aifonului.



A doua aplicatie pe care o folosesc este Dropbox. Daca nu o folositi inca, incercati-o. E un sistem de file sharing si cloud storage foarte interesant. O data instalata pe calculator, iti creeaza un director care se sincronizeaza cu toate celelalte calculatoare sau divaisuri pe care le ai. 
Daca v-am pierdut, va dau un exemplu: ai fotografiile de la un apartament. Le pui frumos in folderul respectiv si, dupa ce se sincronizeaza, le poti accesa de oriunde, tableta, telefon, calculatorul de acasa, chiar si online, de pe calculatorul unui prieten. Dezavantajul este ca, daca ai sters ceva din folderul Dropbox, se cam sterge de peste tot…
Vestea buna este ca e moca, in limita a 2gb. Daca doresti mai mult, exista doua posibilitati, ori platesti pentru mai mult, ori poti castiga spatiu, conectand Dropboxul cu Facebook, cu Twitter, sau aducand prieteni care sa foloseasca si ei Dropbox. Pentru fiecare prieten adus, primiti amandoi 500mb in plus, maxim 16gb. O alta cale este sa achizitionezi un telefon cu care Dropbox a facut o intelegere. Eu am beneficiat la Samsung Galaxy S3, mi-au dat 50gb pentru 2 ani. 

Aveti aici linkul meu: https://db.tt/rXuX0Jhx Daca va inscrieti cu el primim amandoi 500mb bonus.

Daca nu va place de mine sau nu vreti acei 500mb, intrati pe www.dropbox.com si faceti contul acolo.

Aplicatia o puteti descarca de aici:
Pentru Android:
Pentru iOs:




A treia  aplicatie care mi se pare foarte utila este CamScanner. Este o aplicatie pentru a scana documente, chiar cu camera telefonului. Mie imi este foarte utila la scanat schitele apartamentelor, poate chiar o procusa sau un act care trebuie trimis urgent la notar.
Ceea ce imi place foarte mult, este ca te poti face un username si, chiar daca iti stergi aplicatia, cand o instalezi din nou, fisierele scanate iti reapar. O alta foarte interesanta parte este ca poti alege unde sa se duca scannurile, eu le pun in galerie, galerie care se sincronizeaza cu, ati ghicit! Dropbox! Daca doresti le poti scana direct PDF.
Are o detectie foarte interesanta a marginilor foii, astfel ca te ajuta daca ai tinut telefonul un pic stramb. Pentru scannuri lizibile va sugerez sa puneti foaia cat mai intinsa, pe o suprafata orizontala, de culoare mai inchisa si sa folositi modul “Magic Colour”.

Aplicatia o puteti descarca de aici:
Pentru Android:
Tableta:
Telefon:

Pentru iOs:


Cam atat pentru azi, daca v-a placut Like and Share, daca nu v-a placut, tough luck..


Voi ce aplicatii folositi? Ce va place la ele? Ce ati vrea sa faca o aplicatie si nu face inca? Comentati mai jos!

Comentarii

Postări populare