Codrule, codrutule...



Povestea acestei fotografii este urmatoarea:

A fost o data ca niciodata eu si cu nevestica mea... Si cum nu erau bani, am decis sa mergem la munte (cheltui la fel de mult in Bucuresti). Am ajuns la munte ci ce am zis eu in gandul meu? Am zis hai sa trag niste poze pentru portofoliu...
Pana aici toate bune. Cum am zis asta, hai sa le si fac. Dupa n-spe mii de kilometrii prin Busteni (toate strazile arata la fel) ajungem noi la marginea padurii. Pe un pom un mare afis "URSU DOM-LE, UNDE TE DUCI MAI INCOLO?", in jur tzipenie... Eu ca sa fiu eroic desi aveam morcovu in... cu tot cu frunze si iepure... Zic : "Hai ca,daca e ceva, ii dau cu trepiedu-n cap ( o chinezarie care se rupe numai cand pui aparatul)...
Ne-am facut ceva curaj si cam asta a fost poza...

P.S. Am gasit si rahat de urs, dar nu m-a lasat nevasta sa-l incerc cum am vazut eu la ala de pe Discavari cianel...

IN ALTE ROLURI:

nikon d60
obiectiv sigma 10-20
f5,6
ISO 200
timpul de expunere 1/125
balansul de alb pe umbra
distanta focala 10mm

editari
Photoshop CS4
photomatix 3
photoscape

Comentarii

  1. foarte tare peisajul
    imi place contrastul dintre sol si cer

    RăspundețiȘtergere
  2. de mult nu m-am uitat pe blogul tau. superb peisajul. pe gustul meu ca o manusa :))

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place enorm incadrarea si "inaltimea"...plus ca e aproape perfect simetric.bine ai revenit, ca batea vantu p-aci de la Rabla incoace :P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare